4 lipca 2013

2. Wielkanocna stylizacja

Hej!
Z samego rana postanowiłam dodać nowy post, niestety niektórzy z was już widzieli zdjęcia ale w obecnej chwili nie bardzo mam jak zrobić nowe. Postaram się je zrobić jak najszybciej, obiecuję!
Dzisiejsza stylizacja jest dość stara, bo ze świąt Wielkanocnych :). Zielona mgiełka z kołnierzykiem idealnie pasuje do czarnej skórzanej spódniczki. Ciekawym uzupełnieniem są buty ze sklepu CzasNaButy, które zrobiły dobre wrażenie na moich znajomych, co później poskutkowało tym, że musiałam zamówić kolejne pary, również dla nich ! W swojej kolekcji mam jeszcze czarne, które postaram się pokazać w następnym poście.





Feliks nie bardzo lubi być fotografowany. :(




mgiełka-nn, / spódniczka-allegro / buty - CzasNaButy

3 komentarze :

  1. w końcu doczekałam się drugiego postu! :D będę jak najbardziej odwiedzać Twojego bloga. Piękna Klaudyna ♥ pozdrawiam U. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow bardzo w moim stylu! super! ;*

    OdpowiedzUsuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.